De Renshaw Rolfondant Pro Choco Flavour kan worden uitgerold, met de hand worden gemodelleerd of gebruikt worden met uitstekers en mallen. Het is perfect voor het bekleden en decoreren van taarten, cupcakes en koekjes. Ideaal voor al je creaties, van verjaardagstaarten en bruidstaarten tot taarten en cupcakes om samen met je kids te maken. De rolfondant is direct uit de verpakking gemakkelijk te gebruiken

Deze rolfondant extra white van Renshaw heeft een stevigere structuur dan de standaard Renshaw fondant. Deze fondant is zeer elastisch, toch stevig en gemakkelijk in gebruik is. Dit maakt hem uitermate geschikt voor een warmer en vochtiger klimaat!

De Renshaw Fondant kan worden uitgerold, met de hand worden gemodelleerd of gebruikt worden met uitstekers en mallen. Het is perfect voor het bekleden en decoreren van taarten, cupcakes en koekjes. Ideaal voor al je creaties, van verjaardagstaarten en bruidstaarten tot taarten en cupcakes om samen met je kids te maken. De rolfondant is direct uit de verpakking gemakkelijk te gebruiken.

Deze rolfondant extra black van Renshaw heeft een stevigere structuur dan de standaard Renshaw fondant. Deze fondant is zeer elastisch, toch stevig en gemakkelijk in gebruik is. Dit maakt hem uitermate geschikt voor een warmer en vochtiger klimaat!